Opozorilo ali zavrnitev
Prejšnji Na vrh Naslednji

Pred prihodom blaga lahko prejemnik pošlje sporočilo v katerem obvesti nadzorni urad države članice in pošiljatelja, da e-TD ne ustreza naročenemu blagu (opozorilo) ali da prejemnik sploh ni naročil pošiljke (zavrnitev).
Prejemnik mora predložiti opozorilo ali zavrnitev v primerih:

·     kadar prejemnik od posameznega pošiljatelja ne pričakuje nobene pošiljke (možna je pošiljateljeva napaka ali nepravilnost pri gibanju); v tem primeru mora zavrniti e-TD;

·     podatke iz e-TD ne ustrezajo podatkom o naročenem blagu (napačne količine, napačna vrsta proizvoda,…). V tem primeru lahko prejemnik počaka do prihoda blaga, ko lahko fizično preveri pošiljko.


Kadar je e-TD zavrnjen, se pričakuje, da bo pošiljatelj predložil spremembo namembnega kraja za e-TD oziroma, če izdelki še niso zapustili trošarinskega skladišča, preklic e-TD. Pošiljatelj lahko pošlje izdelke nazaj v svoje trošarinsko skladišče.
Kadar je prejemnik za e-TD predložil opozorilo, e-TD ni zavrnjen, lahko pošiljatelj:

·     nadaljuje z gibanjem pošiljke (npr. Po preverjanju razloga za opozorilo s prejemnikom, se prejemnik odloči, da bo sprejel pošiljko); ali

·     predloži spremembo namembnega kraja (npr. Po preverjanju razloga za opozorilo s prejemnikom je ugotovljeno, da so podatki v e-TD pravilni, vendar prejemnik ne pričakuje te pošiljke), pošiljatelj predloži spremembo namembnega kraja čimprej; ali

·     prekliče e-TD, v primeru, če izdelki še niso zapustili trošarinsko skladišče odpreme.