Validacija osnutka elektronskega trošarinskega dokumenta
Prejšnji Na vrh Naslednji

Storitev odpreme administracije države članice obsega storitev preverjanja in potrjevanja elektronskega trošarinskega dokumenta za zagotavljanje ustreznosti s strani pošiljatelja vloženih osnutkov (kot so e-TD, sprememba namembnega kraja, preklic in pojasnilo o zamudi).  Preverjanje in potrjevanje med drugim obsega:

·     Preverjanje strukture in vsebine dokumenta. Vsak tip dokumenta mora ustrezati v naprej določenemu osnutku.

·     Ujemanje trošarinskih številk gospodarskih subjektov s podatki v SEED-u, s čimer preverimo veljavnost registracije.

·     Preverjanje dodatnih podatkov, če je zahtevano. Na primer informacije o garanciji ali aktualni veljavnosti davčnih številk.

·     Preverjanje veljavnosti začasnih dovoljenj (npr. pri začasno pooblaščenem prejemniku).

·     Preverjanje ustreznosti oznak KN pri proizvodih.


Referenca

Administrativni dokumenti