Predložitev razloga za zamudo
Prejšnji Na vrh Naslednji

V primeru da ima dobava blaga določena gibanja zamudo, mora pošiljatelj ali prejemnik podati pojasnilo za zamudo. To lahko storite na naslednji način:

1.   Poiščite željeno gibanje preko funkcionalnosti Lokalno iskanje ali na Domači strani in ga izberite, tako da kliknete njegovo ARC oznako .

2.   Odprite zavihek Razlog za zamudo.

3.   Za navedbo pojasnila kliknite gumb Kreiraj Novo.

4.   Navedite vzrok za zamudo in vse dodatne informacije, ki se nanašajo na izbran primer. Mogoči vzroki so:

·     Preklic trgovinskega posla

·     Nedokončan trgovinski posel

·     V teku uradna preiskava

·     Slabe vremenske razmere  

·     Stavka

·     Nesreča

·     Drugo

Za več informacij glejte Zavihek Razlog za zamudo.

5.   Navedite vlogo sporočila:

·     Razlog za zamudo pri predložitvi poročila o prejemu

·     Razlog za zamudo pri predložitvi spremembe namembnega kraja

6.   Za predložitev pojasnila kliknite gumb Predloži.