Zavrnitev pošiljke
Prejšnji Na vrh Naslednji

Obstajata dna načina na katera lahko prejemnik zavrne dobavo blaga, ko je bila ta že odpremljena:

·     Če je blago že prispelo, je prejemnik  zavezan predložiti poročilo o prejemu. Poročilo o prejemu lahko vsebuje celotno ali delno zavrnitev pošiljke (v tem primeru mora prejemnik vpisati manko ali presežek blaga v poročilo o prejemu) .

V primeru celotne zavrnitve pošiljke, bi moral prejemnik pripraviti celotno poročilo o prejemu, ki vključuje, kjer je to relevantno, oceno manka ali presežka. Gibanje se ni zaključilo zato se od pošiljatelja pričakuje, da spremeni namembni kraj, ter omogoči trošarinskim izdelkom premik na drug namembni kraj (po možnosti se vrne v trošarinsko skladišče kraja odpreme).

V primeru delne zavrnitve, bi moral prejemnik nakazati zavrnjeno količino vsake postavke na dokumentu. Del blaga, ki ni zavrnjen ali označen kot manko, se smatra kot sprejet. Od pošiljatelja se pričakuje, da spremeni namembni kraj za tisti del pošiljke, ki je bil zavrnjen. V tem primeru je gibanje samo delno zaključeno.

Če prejemnik zavrne pošiljko v celoti ali delno, mora navesti vsaj enega ali po možnosti več razlogov za zavrnitev. Razlog se lahko poda na najbolj splošni ravni (pošiljka) ali na podobmočni ravni (enota dobrine).

Za več informacij glej Poročilo o prejemu.

·     Če blago še ni prispelo in se prejemnik ne strinja z vsebino e-TD, lahko predloži  spremembo namembnega kraja (po možnosti se vrne v trošarinsko skladišče kraja odpreme). 

      Za več informacij glej Sprememba namembnega kraja.

Pod pogojem, da blago še ni zapustilo kraja odpreme, lahko pošiljatelj prekliče e-TD potem, ko ga je prejemnik zavrnil.

Za več informacij glej Preklic gibanja.



Referenca

Administrativni dokumenti